Sesja- Majors

sobota, maja 14, 2016

Siema
Dzisiaj przedstawiam Wam,  efekty nowej sesji z Sylwią,  której bardzo dziękuję,  a poprzednie zdjęcia robione przez nią możecie zobaczyć TU :) Ogólnie sesja moim zdaniem wyszła super,  chociaż miałyśmy problem z miejscem,  więc niektóre zdjęcia są bardzo podobne do poprzednich. Oczywiście dzisiaj  luźna stylizacja:bluza z siatki Zara,  którą już chyba widzieliście oraz T-shirt Majors. Dzisiaj bez zbędnego pisania, po prostu zobaczcie zdjęcia i do następnego :) 




 Zapraszam na instagrama

















You Might Also Like

8 komentarze

  1. Genialny post ! Rewelacyjna stylizacja ;3 Bardzo nam się podobają spodnie ;) Czekamy na kolejne posty z ich udziałem :) Pozdrawiamy http://agssymi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia!

    Obserwuję!
    Zapraszam do mnie MÓJ BLOG [KLIK]
    Snapchat - MEOWTIX

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia i stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia cudowne! Jesteś bardzo fotogeniczna ;)
    flvcko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia i super stylizacje. Bardzo mi się podoba Twój blog!

    Zapraszam do mnie: BLOG KINGY

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne połączenie:) Obserwuję i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne zdjęcia, fajna stylizacja ;)
    grochowska.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń

LOREM IPSUM DOLOR

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images