Vans outfit

poniedziałek, maja 02, 2016

Hej
Dzisiaj kolejna stylizacja oraz krótka prezentacja jednej z najnowszej wersji butów Vans sk8-hi slim perf stars. Stylizacja luźna, prosta. Zdjęcia troszkę inne niż zwykle ale mam nadzieje że wam sie spodobają. Klasyczna jeansowa kurtka Pull&Bear pojawiła się tu już nie raz, ale bardzo ją lubię i można ją dobrać do wszystkiego. Do tego dobrałam T-shirt Vans, jak już pewnie zauważyliście nie jestem zwolenniczką dużych nadruków na koszulkach, raczej stawiam na czyste koszulki i ewentualnie małe brandingi jak w przypadku tej. Spodnie oczywiście czarne Pull&Bear oraz buty vans sk8-hi klasyczna czarna wersja. W tym tygodniu wybieram się ze znajomymi do Warszawy, chce zrobić dużo zdjęć i mam nadzieje ze będą nadawać się do kolejnego posta :D
A jeśli chodzi o nową wersje kicksów Vans sk8-hi slim. Perforacja na całej cholewce w kształcie gwiazdek- stąd nazwa "Perf Stars", które moim zdaniem dodają tym butom urok. Już powoli będą dostępne w polskich sklepach lecz jak na dzień dzisiejszy w grę wchodzą tylko zagraniczne strony. Zdjęcia ze strony Vans DQM. Dla mnie są mega, a wy co sądzicie? :) Ogarnijcie wszystkie zdjęcia i do następnego!

Kurtka-Pull&Bear
T-shirt-Vans
Spodnie-Pull&Bear
Okulary-Cubus
Buty-Vans sk8-hi

















You Might Also Like

8 komentarze

  1. Na prawdę świetne zdjęcia ! :) Mają super klimat. Buty są nieziemskie ;3 Pozdrawiamy http://agssymi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia i ekstra buty! ♥
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny outfit.
    A byty są bardzo ładne
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałam wcześniej tych butów, są super!
    A zdjęcia mega, bardzo mi się podobają

    Pozdrawiam i zapraszam
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  5. te buty są gelnialne. miałam kupować super stary, ale myślę że poważnie rozważę zakup tego lub podobnego modelu buta który ty masz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sportowa stylizacja ;D
    Może wspólna obserwacja ?
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Buty prezentują się bardzo dobrze!
    Super stylizacja - wygodna i na luzie :)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie piękne zdjęcia! chętnie bym chciała takie buty :/

    OdpowiedzUsuń

LOREM IPSUM DOLOR

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images