Zaczynamy :)

niedziela, września 06, 2015

Hej, może zacznę od przedstawienia się :) Nazywam się Gaba mam 16 lat chodzę do 1 klasy LO. Jestem z Rzeszowa.Interesuję się tańcem (street dance) Tańczę już 4 rok. Blog będzie głównie tematyce streetwearowej.
Dlaczego akurat blog? Ponieważ chcę dzielić się z innymi moją zajawką oraz poglądami. Bloga chciałam pisać już jakiś czas temu, ale jakoś nigdy nie miałam odwagi ani pomysłu. Stwierdziłam,  że czas to zmienić i wziąć się za to co planowałam już od dawna. To dopiero początki mojej przygody ze streetwearem i blogiem ale wiem,  że tu na pewno będę się rozwijać i iść do przodu.

Tu mnie znajdziesz :)
Instagram Klik
Snapchat @gabi19199
Tumblr Klik
Facebook Klik





You Might Also Like

3 komentarze

  1. Pozytywnie :) życzę powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również jestem z podkarpacia i czasami bywam w Rzeszowie :)
    Street Dance - bardzo lubie, pomimo że tańczę w zespole tańca ludowego Bandanki :)
    Życzę powodzenia i zapraszam do mnie :)

    http://magdalenblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

LOREM IPSUM DOLOR

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images