Majors-ootd

środa, lutego 10, 2016

Cześć!
Dzisiaj wpadam z nową stylizacją oczywiście utrzymaną w stonowanych kolorach- tak jak lubie :)
Niestety ze zdjęć jakoś super zadowolona nie jestem, ponieważ zła pogoda i wiatr trochę mi przeszkodziły, ale mimo tego postarałam się i chciałam żeby zdjęcia wyszły jak najlepiej.
Dzisiaj mam na sobie t-shirt Majors, który jest z super materiału oraz przyciąga uwagę swoimi asymetrycznymi wycięciami na dole. Dłuższa bluza o której pisałam kilka postów niżej idealnie dopasowała się do koszulki- to będzie chyba moje ulubione połączenie :D Spodnie z dziurami i buty Puma R698, które pojawiały się już kilka razy, lecz są to jedne z moich ulubionych kicksów w mojej szafie i pewnie zawitają tu jeszcze nie raz! :) Mam nadzieje że zdjęcia oraz stylizacja wam się spodoba, zapraszam to komentowania i obserwowania.



Bluza-H&M
T-shirt-Majors
Jeansy-Bershka
Buty-Puma R698













You Might Also Like

4 komentarze

  1. Pierwsze zdjęcie jest powalające ! Buty są śliczne :*
    *Bykocur*

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście, koszulka jest bardzo ciekawa. Jej asymetryczne szycie mnie urzekło.
    Ładne buty! :)

    Pozdrawiam, Wygadana nastolatka

    OdpowiedzUsuń
  3. mogłabyś napisac jak sprawuje sie ten tshirt od MAjors? Przyglądam sie wlasnie ciuchom tej marki na https://showroom.pl i czaję się nad kurtką ale nie wiem jak po dłuższym czasie noszenia i prania bedzie z jakoscia materialu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem w 100% zadowolona. Po wielu praniach nadal materiał jest jak nowy :) Ogólnie jestem 'fanką' Polskich marek a Majors jest jedną z nich. Polecam :D

      Usuń

LOREM IPSUM DOLOR

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images