Summer outfit

piątek, lipca 01, 2016

Cześć!
Wreszcie zaczęły się wakacje, więc przed nami 2 miesiące wolnego :)  Dzisiaj już bardziej letnia propozycja bo temperatury coraz bardziej zaskakują. Oczywiście fit w stonowanych kolorach,  lecz przełamałam to moją nową zdobyczą,  a mianowicie bluzą w typie bomberki w kolorze ciemnego różu z Pull&Bear na chłodniejsze wieczory. Biały tank top z lekkiego materiału z House idealnie się sprawdza w upalnie dni, do tego oczywiście czarne spodnie Bershka. Buty Vans old skool to ostatnio moje ulubione kicksy, które pojawią się tu jeszcze niejednokrotnie. Zdjęcia były robione wieczorem, więc jakość nie jest zaskakująca, ale staram się by było coraz lepiej :) A jeśli chodzi o bloga i zmiany które już wcześniej zapowiadałam to mam w planie raz w miesiącu dodawać posta ze zdjęciami z Tumblr, lub innych podobnych stron jako inspirację dla Was :) Jeśli pomysł się podoba dajcie znać w komentarzach. A jak już  mowa o komentarzach to chciałam wam bardzo za nie podziękować bo miłe słowa napędzają mnie do dalszej pracy,  a trochę nowych pomysłów mam,  więc teraz zostaje mi tylko mobilizacja do zrealizowania ich :D Zobaczcie zdjęcia i napiszcie jak podoba wam się stylizacja.

Zapraszam Was na Snapchata- @gabi19199
Instagrama @gabi_919
A jeśli macie do mnie jakieś pytania to Ask.fm


Bluza-Pull&Bear
Tank Top-House
Spodnie-Bershka
Buty-Vans














You Might Also Like

8 komentarze

  1. WOW *.* Kochana musisz iść do Top Model ! <3 Wyglądasz świetnie ^^ I jeszcze ten kiciuś taki uroczy :3 Bardzo pozytywny post, najlepszy jaki dzisiaj zauważyłyśmy, a uwierz było ich sporo ;D :* Czekamy na kolejne zdumiewające zdjęcia :)) Świetny wpis <3 Pozdrawiamy i ślemy buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super,spodobała mi się stylizacja! ♥
    Pozdrawiam!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny Look i zdjęcia!
    Przedostatnie zdjęcie podoba mi się najbardziej ;)

    nataliavblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz! Bardzo ładna bluza!
    outdisturb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe kadry, lubię się czasami ubierać właśnie w takim stylu na luzie :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham twoje stylizacje <3333333

    OdpowiedzUsuń

LOREM IPSUM DOLOR

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images