Wawa Gdańsk-trip

środa, sierpnia 10, 2016

Hej!
Trochę mnie tu nie było ale nadrabiam zaległości :D Brak postów był spowodowany moim  wyjazdem, ale za to mam dla Was trochę zdjęć. Tekstu dziś mało,  ale zasypię Was fotami jakie udało mi się zrobić w trakcie tych wakacji. W ciągu tygodnia zwiedziłam Gdańsk, w którym odbywały się targi odzieżowe MustacheYardSale oraz Warszawę. Z targów jestem mega zadowolona, oprócz młodych dopiero wzrastających marek były również te bardziej znane, każdy mógł znaleźć coś dla siebie.Spotkałam tam również dużo fajnie ubranych osób więc zaczerpnęłam sobie trochę inspiracji :D Kilka dni w Gdańsku, kilka w Warszawie i tak minął cały wyjazd. Ze zdjęć jestem zadowolona chociaż wszystkie są podobne do siebie, ale niestety w trakcie wakacji niezbyt skupiałam się na zdjęciach . Już w tym tygodniu wybieram się na kolejne zdjęcia więc wyczekujcie nowych postów!






















You Might Also Like

2 komentarze

  1. naprawdę świetna relacja, zazdroszczę spotkania dziewczyn z Local Heros :D

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Ci zazdroszcze takich wyjazdów ! Ja też ostatnio byłam na 2 dni w Warszawie, ale mega szybko mi ten czas zleciał.. Świetne zdjęcia :)

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

LOREM IPSUM DOLOR

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images