Rok blogowania #ootd

poniedziałek, września 26, 2016

Cześć!
Oczywiście trochę mnie tu nie było lecz wracam z nową dawką zdjęć! Minął już rok odkąd założyłam bloga, na początku kompletnie nie myślałam o tym żeby prowadzić go regularnie ale na szczęście wkręciłam się w to bardzo i mam nadzieję że będzie co raz lepiej :) Od razu chciałam podziękować Wam za wszystkie wejścia, komentarze oraz obserwacje! Jest to dla mnie mega motywacja do dalszego działania. Oczywiście dzisiaj również mam dla Was kolejnego seta, już bardziej jesiennego ponieważ sami widzicie co dzieje się na zewnątrz. Chyba czas pożegnać lato. Pogoda na zdjęcia w miarę dopisała więc fajnie wyszło. Bluza będzie pewnie już stałym elementem moich fitów, dzisiaj postawiłam na tą z motywem pasków, do tego spodnie w stylu boyfriendów, które pojawiły się w ostatnim poście. Nie byłam do nich przekonana, lecz chyba je polubiłam. Buty to klasyczne białe Air force 1. Zobaczcie zdjęcia i piszczcie w komentarzach czy Wam się podoba :)
Dzięki że jesteście!

Zapraszam również na social media:
Snapchat- @gabi19199
Instagram- @gabi_919
Tumblr- Link


Bluza-Bershka
Spodnie-Cropp
Buty- Nike Air Force 1 

















You Might Also Like

7 komentarze

  1. Śliczne zdjęcia i stylizacja <3
    Obserwuje :)

    MrKulfon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulujemy roku blogowania! <3 Liczymy na następne ;) Zdjęcia MEGA! Buźka ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie luźne stylizacje, buty po prostu ubóstwiam! :) Życzę dalszych sukcesów i kolejnych lat na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne zdjęcia i bardzo luźna stylizacja :) powodzenia w dalszym blogowaniu http://paulaparszewska.blogspot.com/2016/10/hejka-kochani-dawno-mnie-tu-nie-byo_5.html?m=1 kom4kom?

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje i oby tak dalej kochana ! :) świetna zdjęcia i stylówka :) Pozdrawiam http://nieidealnaaa4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super ootd!♥ Kochana, sukcesów i więcej czytelników! Gratuluję roku bloga♥

    Buziaki! Zyciedlapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia jak i stylizacja ! Życzę dalszych sukcesów w blogowaniu :*
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

LOREM IPSUM DOLOR

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images