Podsumowanie 2016- streetwear

czwartek, grudnia 29, 2016

Moim zdaniem rok 2016 w świecie streetwearu był mocny. W porównaniu do poprzedniego gdzie polski streetwear dopiero raczkował, tak w 2016 ruszył mocno w przód. Wpadłam na pomysł że streszczę Wam ten rok właśnie tutaj :) A więc zapraszam do dłuższej lektury.


Adidas
Śmiało mogę stwierdzić że rok 2016 należał do Adidasa. NMD, Yeezy 350, Superstar, Ultra Boost- A to tylko część tego co adidas przygotował dla nas w 2015 a rozwijał w 2016. Odświeżanie niektórych starych modeli adidasa tez dobrze wpłynęło na cały rok. Adidas w tym roku ma na koncie kilka dobrych kolaboracji takich jak Adidas x Palace, Adidas x Yohji Yamamoto Y-3, Adidas x Pharell Williams. Czekamy na więcej :)










Pastelowe kolory
Rok 2015 był ubrany "all black,, a w 2016 kolory pastelowe przewyższyły. Sam Kanye West jest zwolennikiem efektu sprania czy wyblaknięcia. Kilka rozmiarów za duża bluza w kolorze spranej oliwki? Jak najbardziej :) Róż i beż również przewyższały czerń.




Kolaboracje 
W 2016 kolaboracje na streetwearowym rynku widniały bardzo często, nie będę tu wszystkich wymieniać ale mocno zaskoczyły mnie dwie z nich:
 Intruz x Turbokolor



Kezno x H&M - Niekoniecznie moje klimaty ale przedstawić warto. W tamtym roku Balmain a w tym Kenzo, zobaczymy co będzie dalej. Kolekcja dość odważna ale na pewno pojawiło się dużo świeżości oraz oryginalności a o to chyba chodziło!

Oprócz wyżej wymienionych rzeczy można było zauważyć kurtki bomberki w ogromnych ilościach, chyba wszystkim znane serduszka Comme des Garçons również na ulicach przewijały się bardzo często. Bluzy z kapturem też miały silną pozycję np. takich firm jak Trasher.





Rok 2016 w mojej ocenie był bardzo dobry. Byłam pozytywnie zaskoczona jak szybko polskie marki takie jak MISBHV, 1991 International czy UEG wychodzą poza polskie granice, a reszta szybko się rozwija.  Mam nadzieję że rynek streetwearowy pójdzie jeszcze bardziej naprzód!

2017 jesteśmy gotowi i czekamy na niespodzianki :)

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Uwielbiam taki styl, mogę godzinami oglądać różne buty sportowe :) Czuję że ich kolekcja w 2017 się u mnie powiększy :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

LOREM IPSUM DOLOR

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images