Red kicks

niedziela, stycznia 15, 2017

Hej hej!
Ostatnie mrozy nie pozwoliły mi na fajne fotki ale nadrabiam. Właśnie zaczęły mi się ferie, więc będzie trochę więcej czasu żeby ogarnąć jakieś fajne zdjęcia. Dzisiaj prosta stylizacja, nie jest ona może zimowa lecz myślę że Wam się spodoba :D Bluzę już dawno widzieliście ale strasznie ją lubię i często wykorzystuje, ma super materiał. Czapka 5panel od Alkopoligamii to zdobycz z wakacyjnej edycji Mustache Yard Sale w Gdańsku. Coraz częściej się tu pojawia i myślę że zainwestuję  jeszcze w jakiś inny kolor. A na nogach świeżutkie Adidas Tubular Invader Strap! W poście podsumowującym rok 2016 wspominałam, że Adidas pozytywnie zaskoczył i seria Tubular to potwierdza. Są to już moje trzecie buty z tej serii i jestem mega zadowolona. A jeśli chodzi o kolor to w sumie coraz bardziej przekonuję się do kolorowych butów. A czerwone lubię w szczególności:) Zobaczcie zdjęcia i piszcie jak Wam się podoba! :)
Zapraszam również na  Facebook 


Bluza-Diverse
Spodnie-Cubus
Buty-Adidas Invader Strap 















You Might Also Like

2 komentarze

LOREM IPSUM DOLOR

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images