Pink and Camo

niedziela, lutego 26, 2017

Hej!
Nowy post po dłuższej przerwie. Wiosna już do nas dociera, pojawiło się słoneczko, a razem z nim więcej mocy do działania :) Miejsce do zdjęć już się tu pojawiło, ale ze względów pogodowych i silnego wiatru musiałam wykorzystać to jeszcze raz. Fit dziś dość kolorowy jak na zwolenniczkę czerni i bieli. Kurtka camo i różowa bluza? Opinie są różne lecz mi to połączenie jak najbardziej przypadło do gustu. Parka pojawiła się tu już na sesji dla Cropp, i od tamtej pory jest już moją ulubioną wiosenną kurtką :) Pod spodem różowa bluza H&M, również się tu pojawiła, ale chciałam po prostu spróbować tego połączenia i jaram się nim. Buty to oczywiście moje niezawodne i styrane życiem Vans Old Skool. Niedługo nowe wiosenne fity! Łapcie zdjęcia i do zobaczenia :)

Znajdziesz mnie również tu  Facebook
Instagram
Snap @gabi19199


Kurtka-Cropp
Bluza-H&M
Spodnie-Cubus
Buty-Vans Old Skool














You Might Also Like

2 komentarze

  1. Wow! zdjęcia naprawdę dobre! Bardzo fajna ta kurteczka z H&M zakochałyśmy się 😊 Ahh... my już widzimy wiosnę :) buzia

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurtka z Cropp'a sorki za pomyłkę 😊😊

    OdpowiedzUsuń

LOREM IPSUM DOLOR

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images