Bomber & grey hoodie

sobota, lutego 04, 2017

Witam Was!
Z niecierpliwością czekam już na pierwsze oznaki wiosny, lecz niestety na razie musimy przetrwać mrozy. Czarny bomber, który przewija się często na ulicach i w internecie, również u mnie gości od dłuższego czasu. Lubie prostotę i czerń. A ta kurtka idealnie się spisuję.
Pod spodem szara bluza z kapturem. Takiej właśnie potrzebowałam i udało mi się wyhaczyć na wyprzedażach :) Na dole troszkę inaczej niż zwykle, nadal czarno ale tym razem postawiłam na spodnie dresowe.  Na co dzień w sumie w nich nie chodzę, ale myślę że do tej stylizacji pasują. Jeśli chodzi o buty, to ostatnio często pojawia się kolor czerwony, kiedyś nie byłam zwolenniczką kolorowych kicksów ale kiedy kupiłam właśnie pierwsze czerwone Adidas Tubular Defiant szybko mi się zmieniło :D
Fit bardzo luźny, nie każdemu siądzie, więc komentujcie, chętnie poznam Wasza opinie!
Ferie się skończyły, więc czasu trochę mniej, ale staram się nadrabiać zaległości blogowe i dać z siebie więcej. Mam nadzieje że dam radę a Wy trzymajcie kciuki!
Dzięki że jesteście :)
A jeśli ktoś jest ciekawy co u mnie słychać po za blogiem to zapraszam na inne social media.

Facebook Helloxgabax
Instagram gabi_919
Snapchat @gabi19199














You Might Also Like

3 komentarze

  1. Ja również już czekam na wiosnę, zimy mam już zdecydowanie dosyć! :D
    Całość wygląda bardzo fajnie, lubię takie stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też czekam na wiosne.. ale właśnie pada u mnie śnieg, chyba jeszcze trochę sobie poczekam..
    http://s-busz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Życze powodzenia !

    AccordingOskar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

LOREM IPSUM DOLOR

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images