Bomber jacket & Adidas Eqt

sobota, marca 25, 2017

Siema!
Mam kilka nowości dla Was :) W dzisiejszym ficie wieje prostotą ale to lubię. Kurtka bomberka już znana i lubiana, pojawi się tu jeszcze nie raz, zresztą jest idealnym rozwiązaniem na wiosnę. Pod spodem bluza z kapturem, którą mam już długo ale nie miałam okazji jej Wam pokazać. Buty to nowy nabytek, kupione całkiem przypadkiem i za super cenę :) A mowa o Adidas EQT Support. Szczerze mówiąc nie spodziewałam się, że spodobają mi się buty w takiej kolorystyce, ale jak je założyłam to od razu wiedziałam że muszą być moje. Są to  pierwsze eqt w mojej szafie ale już mogę powiedzieć że polecam! Bardzo wygodne, lecz po samej bryle wydaje się, że są sztywne i ciężkie. Zdjęcia zostały wykonane na szybkości, ale pogoda dopisała więc jestem zadowolona. Jeśli chcecie być na bieżąco, to zapraszam na moje social media! :)


Kurtka-Cropp
Bluza-Pull&Bear
Spodnie-H&M
 Buty-Adidas EQT support 










You Might Also Like

0 komentarze

LOREM IPSUM DOLOR

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images