Longsleeve & Tubular

wtorek, kwietnia 04, 2017

Cześć!
Mam nadzieję że słoneczko zawitało do nas na dobre :) Dlatego dziś wiosenny post. Przygotowałam dla Was longsleeve w paski, do tego joggery, które już się tu pojawiły. Jedne z moich ulubionych spodni na taką pogodę. Buty to mój klasyk - Adidas Tubular Runner, pierwsze Adidasy z serii Tubular w mojej szafie kupione już dawano, a dalej w nich śmigam! Idealnie dopasowały się do góry fitu :)
Zdjęcia zrobione luźno w Rynku w Rzeszowie. Pogoda dopisuje, mam nadzieję że na długo, więc muszę skorzystać i przygotować kolejne outfity. Korzystajcie ze słońca! Do następnego :)



Longsleeve-H&M
Spodnie-Cropp
Buty-Adias Tubular Runner
Okulary-Cubus
Nerka-H&M
Zegarek-Rosefield



















You Might Also Like

2 komentarze

LOREM IPSUM DOLOR

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images