Wracam!

wtorek, września 05, 2017

Helooou
Witam Was po baaardzo długiej przerwie! Niestety brak czasu oraz motywacji nie pozwalał mi na kontynuowanie pisania tutaj. Pomysłów mam wiele, lecz czy uda mi się wszystko zrealizować to jest pytanie :) Nie przedłużając mam dziś dla Was coś luźnego, coś w czym chodzę na co dzień.
Koszulka z rękawem 3/4, rozmiar to męskie XL więc jest dość oversizowa. Czarnymi spodniami chyba ponownie nie zaskoczę. Buty to Adidas tubular invader strap. Lubie je bardzo chociaż na wakacjach mało w nich chodziłam ze względu na temperaturę panującą na zewnątrz.. :) Wszystko wygląda bardzo luźno oraz basicowo czyli jak zawsze. Jeśli Wam się podoba dajcie znać w komentarzach! Czekam na dawkę motywacji i lecimy z tym mordy!


Longsleeve-no name/sh 
Spodnie-Bershka
Buty-Adidas Tubular Invaderstrap 
















 

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Super że wróciłaś! Bardzo podoba mi się ta stylizacja :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam męskie koszulki i bluzy, oversize ma same zalety, świetnie wyglądasz!:)

    OdpowiedzUsuń

LOREM IPSUM DOLOR

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images