Cropp #1

sobota, listopada 12, 2016

Hej!
Mam dziś dla Was coś nowego. A mianowicie efekty współpracy z marką Cropp!
Przygotowałam dwie jesienne stylizacje, które będą podzielone na dwa posty :) W pierwszym outficie mam na sobie parkę camo idealną na jesienną aurę, pod nią oczywiście bluza z kolekcji Baltic Games.
Spodnie joggery, których szukałam już długo, aż w końcu wybrałam te odpowiednie. Nie ma co tu  dużo pisać, ze zdjęć jestem bardzo zadowolona i czekajcie na więcej!
Do następnego :)


Cały look- Cropp







You Might Also Like

2 komentarze

  1. Bardzo ładne zdjęcia! :) Piszesz bardzo fajnie.

    www.jestempiotreek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kurtka, bardzo mnie się podoba!
    Ostatnio zamówiłam te same vansy tylko że krótsze. ;)
    Pozdrawiam♥

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

LOREM IPSUM DOLOR

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images