Warsaw trip

wtorek, listopada 08, 2016

Hej!
W poprzedni weekend wybrałam się do Warszawy i choć cel w jakim tam pojechałam kompletnie nie wyszedł to mam dla Was kilka zdjęć. Niestety jesień już wyraźnie czuć i zdjęcia zostały zrobione na szybko bo z zimna lekko zesztywniałam. Dziś na sobie mam bomberkę, oczywiście się tu pojawiła nie raz. Pod spodem bluza marki Silnet.sl jedna z moich ulubionych z motywem kwiatów. Polska firma z dobrą jakością rzeczy czyli wszystko co lubię :) Buty to często pojawiające się u mnie Vans Old Skool, bardzo wygodne lecz już zmęczone ponieważ noszę je prawie cały czas. Na razie muszę Was przeprosić za niesystematyczność lecz szkoła i obowiązki przewyższają, mam nadzieję że w najbliższych tygodniach się to zmieni i wpadnę tu z nowościami :)
Ale tym czasem zapraszam Was na inne media społecznościowe na których udzielam się systematycznie: instagram- Gabi_919 snapchat: @gabi19199


Bomberka-Pull&Bear
Bluza-Silent.sl
Spodnie-Cubus
Buty-Vans










You Might Also Like

2 komentarze

  1. Uwielbiam to miasto! W tym roku nawet spędzam tam sylwestra ;) Bardzo fajna relacja!

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  2. Warszawa jest przepięknym miastem <3
    Śliczne zdjęcia:)

    https://mrkulfon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

LOREM IPSUM DOLOR

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images