Cropp #2

niedziela, listopada 20, 2016

Cześć! 
Dziś mam dla Was druga stylizację powstałą przy współpracy z Cropp. 
Na co dzień nie jestem zwolenniczką outfitów w kolorach innych niż czarny czy biały, jednak wybierając tę stylizację postawiłam na trochę jesienne kolory, inne niż te wymienione powyżej. 
Oliwkowy bomber przewija nam się przed oczami bardzo często, zawsze mnie do takiego koloru ciągnęło lecz zawsze wybierałam czarny :D Do tego bordowa bluza oraz joggery, które pojawiły się już w poprzednim wpisie. Część zdjęć zostało zrobione na dachu bloku, co było moim małym marzeniem więc jaram się! Mam nadzieję że zdjęcia jak i stylizacja się Wam podoba. 
Do następnego! :) 


Cała stylizacja-Cropp 









You Might Also Like

1 komentarze

  1. Fajna stylizacja, zawsze podobały mi się ciuchy z croppa i często właśnie tam kompletuje swoja garderobę :P Zapraszam do siebie http://mamakarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

LOREM IPSUM DOLOR

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images