Top 5 sneackersów #ootd

sobota, marca 12, 2016

Siema
Dzisiaj wpadam do was z świeżą stylizacja i TOP5 sneackersów (według mnie) na wiosnę!
Wiosna zbliża się do nas wielkimi krokami a więc trzeba uzupełnić szafę w jakieś nowe butki :D
Przygotowałam bardzo prostą i w sumie krótką listę najlepszych butów, które na wiosnę nadają się idealnie.
Chciałam wam podziękować za ponad 3000 wejść! Jest mi naprawdę mega miło jak widzę że jednak ktoś czyta to co tu pisze haha :D Dziękuję i mam nadzieję że będzie was co raz więcej!
Z dzisiejszych zdjęć jestem zadowolona, pogoda w miarę dopisała. Stylizacja jak zwykle w moich ulubionych kolorach i oczywiście luźna czyli taka jak lubię najbardziej :)
Zobaczcie zdjęcia i do następnego!



1.Adidas Tubular Runner
Zalando




2. Puma R698 x Alife    

Chmielna20


3.Reebok Classic
Chmielna20
4.Vans sk8-hi pastel pack
 
Vans 
5.Adidas Tubular Viral 
Adidas 






Snapback-Cayler&Sons
Bluza-Nike
T-shirt-Cayler&Sons
Jeans-Pull&Bear
Zegarek-Calvin Klein
Buty-Nike Air Force 1


















You Might Also Like

9 komentarze

  1. O boze XDD kolejna gimbo blogerka, ktora nic ciekawego sobą nie przezentuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, buty z pumy są genialne! Fajny, przejrzysty post :)
    Bardzo ładne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię takich butów, lecz są calkiem zgrabne. Ładne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podobają mi się Adidas Tubular Viral! Ogólnie gustuje w bardziej klasycznych i ciemnych modelach! Fajny post i ładne zdjęcia, od razu po wejściu widać twój styl, co bardzo się ceni! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę przyznać, że wchodząc na twojego bloga nie spodziewałam się, że aż tak mi się tu spodoba haha :D Szukałam takiego bloga, z ładnym wyglądem, przejrzystymi zdjęciami dobrej jakości prezentującymi klasyczne outfity! I buty bardzo mi się spodobały :)
    Obserwuję <3
    roksanaphotoechelon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziekuje, bardzo mi miło <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne zdjęcia, buty też super :)
    Obserwuję.
    dziewczynawelcome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

LOREM IPSUM DOLOR

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images