Vans ootd

środa, marca 30, 2016

Siemanko!
Dzisiaj wpadam do Was ze świeżymi zdjęciami i kolejnym outfitem!
Zdjęcia moim zdaniem wyszły świetnie i mam nadzieję że będzie takich coraz więcej. A i jeśli ktoś
z Rzeszowa/okolic pstryka jakieś zdjęcia to pisać a na pewno coś razem zdziałamy :) Mega zajawka. Wkręciłam się w tego bloga i to bardzo, każde wyjście na zdjęcia i pomysły na kolejne posty to dla mnie sama przyjemność ale chyba o to tu chodzi :D Może przejdźmy w końcu do stylizacji. Dziś mam na sobie bluzę ze świetnego materiału Diverse, spodnie Bershka, zegarek Casio Retro Gold. No i oczywiście chciałam wam przedstawić moja nową zdobycz jaką jest Vans Old Skool a tak się składa że w marcu mamy 50 lecie firmy. Z racji tego wydarzenia powstała kampania THE STORY OF VANS. Kampania ma na celu przybliżenie ich historii jak  również wpływu na kulturę uliczną, deskorolkę czy nawet i muzykę. A udało im się zrobić spore zamieszanie :D A co jest najlepsze? w projekt również wchodzi seria koncertów i warsztatów D.I.Y (głownie z sitodruku),  które odbędą sie w wybranych miastach na całym świecie. Cały projekt moim zdaniem na plus, a Wy co sądzicie? Łapcie zdjęcia! :D


Bluza-Diverse
Spodnie-Bershka
Zegarek-Casio Retro
Buty-Vans Old Skool




























You Might Also Like

10 komentarze

  1. Zdjęcia takie klimatyczne :)

    W wolnej chwili zajrzyj do mnie, w nowym poście wiosenna wishlista i must have sezonu:
    http://www.moniquerehmus.pl
    Pozdrawiam, Monia :* :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześwietne te zdjecia. A buty mega, też sie za nimi ostatnio oglądałam, ale nie kupiłam, gdyz moja mama stwierdziła, że są obrzydliwe i ładniejsze są niższe. :) hah :P

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj, szybko rozkręcasz się z blogiem - oby tak dalej! Mam tylko jedną małą uwagę - gdy zdjęcia na głównej zmieniają się i przechodzą między pionowym a poziomym, to razem z nimi przesuwa się tekst w górę i w dół, bardzo utrudnia to czytanie :( . Jakbyś umiała to naprawić to byłoby super. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo <3 A no i dzieki za zwrócenie uwagi na te zdjęcia, na pewno poprawie :D

      Usuń
  4. Bardzo podobają mi się miejsca, w których robiłaś zdjęcia. Wszystko ma klimat :)
    Zostawiam obserwację!
    >> xyumv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdj jak i również outfit uwielbiam czarne stylizacje !

    OdpowiedzUsuń
  6. klimatyczne zdjęcia, śliczne :D
    stylizacja bardzo fajna, a co do tej kampanii vansa to pierwsze słyszę, dobrze wiedzieć
    Pozdrawiam :))
    http://headintheclouuuds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje klimaty <3
    Czerń którą kocham
    Wygodny look <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia!
    Uwielbiam takie czarne stylizacje - pasują na każdą okazję :)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń

LOREM IPSUM DOLOR

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images