#OOTD vans sk8 hi Slim Zip

wtorek, czerwca 07, 2016

Cześć!
Wakacje już coraz bliżej,  więc będę miała więcej czasu na zdjęcia dla Was :D Pogoda z dnia na dzień jest lepsza więc już ciężko się skupić na lekcjach a sprawdzianów mnóstwo. Dzisiaj w klasycznych kolorach lecz wybrałam luźniejsze spodnie niż zazwyczaj. Biały T-shirt Medicine z kieszenią idealnie dopasował się do spodni również z podobnymi kieszeniami. Na co dzień raczej preferuję zwykłe czarne jeansy lecz ostatnio wygrzebałam w szafie właśnie luźniejsze spodnie z Top Shop i stwierdziłam że fajnie będą wyglądać w takim zestawieniu :) Do tego moja nowa zdobycz,  a mianowicie Vans old skool sk8 hi slim zip.  Kiedy kupiłam moje pierwsze old skool sk8 hi od razu stały się moją ulubioną parą w szafie, więc długo nie musiałam się zastanawiać nad kolejnymi haha. Lubię buty w kolorze białym także pewnie często będą się tu pojawiać bo pasują do wszystkiego :)
Mam nadzieję że set Wam się podoba, i do następnego posta!


T-shirt-Medicine
Spodnie-Top Shop
Zegarek-Cluse
Buty- Vans old skool sh8 hi slim zip 





















You Might Also Like

10 komentarze

  1. Fajny outfit. Taki luźny, prosty.
    Popracowałabym jedynie, jeśli się da oczywiście, nad jakością zdjęć.
    http://x-lauraxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie niestety jakość zdjeć przeraża ale bedzie lepiej :D

      Usuń
  2. Fajny outfit, i sceneria zdjęć też genialna, wszystko tworzy ładną spójną całość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No piękna, po prostu.
    http://wieczniepoczatkujaca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wyglądasz.Tatuaż fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna stylizacja, lubię czasem ubierać się tak na luzie, buty wyglądają naprawdę nieźle :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. jejku *0* Jakie genialne zdjęcia ! :) Nie wiedziałyśmy, że masz tatuaż :o Pasuje ci. Oj tak już wnet wakacje ^^ Bardzo nas to cieszy. Jeszcze raz super post i czekamy na kolejny ^^ Pozdrawiamy i ślemy buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia! Obserwuję <3 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post, świetny blog. Gratulacje i oby tak dalej ;D

    OdpowiedzUsuń

LOREM IPSUM DOLOR

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images