Zara shirt

środa, lipca 13, 2016

Cześć!
Dzisiaj mam dla Was kolejny outfit,  w trochę innym klimacie niż zawsze :D Myślę że stylizacja pasuje na co dzień jak i na okazje,  które wymagają bardziej eleganckiego stroju. Zawsze gdy nadchodzi taka sytuacja,  mam problem co na siebie włożyć, ponieważ jak zdążyliście zauważyć, najlepiej odnajduję się w typowo ulicznych stylizacjach . Ostatnio w oko mi wpadła właśnie luźna koszula w paski z Zary.  Moim zdaniem idealnie nadaje się również na co dzień, nawet w upalne dni ponieważ jest z przewiewnego materiału. Spodnie oczywiście w kolorze czarnym lecz nie są to typowe jeansy które zawsze się tu pojawiają.  Buty, które już się tu pojawiły to zwykłe trampki Pull&Bear. Mam nadzieję że taka propozycja outfitu również Wam przypadnie do gustu :) Niestety nie wiem czy posty będą się pojawiać jeszcze w tym miesiącu ponieważ wyjeżdżam ale mogę was zapewnić że na początku sierpnia pojawią się zdjęcia z wyjazdu!  Więc myślę że jest na co czekać.


Koszula-Zara
Spodnie-Mango
Okulary-Cubus
Zegarek-Fossil
Buty-Pull&Bear














You Might Also Like

10 komentarze

  1. Cudowna jest ta koszula! ♡ Ile kosztowała?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są teraz wszędzie w bardzo różnych cenach, ja kupiłam za 50zł :)

      Usuń
  2. Świetny ourfit, zara jest idealnym sklepem do kupowania takich koszul, bo są dobrej jakości, a w przystępnych cenach. Super wyglądasz, do tego nawet sceneria pasuje do stylizacji. Brawo!

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszula wygląda świetnie;) Zara to jedna z lepszych i dobrej jakości ubrań sieciówka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominowałam cię do LBA, zapraszam:
    http://wieczniepoczatkujaca.blogspot.com/2016/07/liebster-blog-award-2016.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszule są moimi ulubieńcami, a jeszcze w paski to rewelacja!
    Super wyglądasz.

    https://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam bardzą podobną koszule z Ralpha Laurena, prawie identyczny krój i wzór! Uważam ją za hit sezonu. Na lato na jesień idealnie do wszystkich stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna stylizacja! Muszę zaopatrzyć się w taką koszulę :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

LOREM IPSUM DOLOR

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images