OOTD

niedziela, stycznia 24, 2016

Hej :)
Nie wiem jak Wy,  ale ja już mam dość zimy. Wszędzie śnieg, mokro i coraz trudniej mi znaleźć fajne miejsca na zdjęcia. Dzisiaj wyszło spontanicznie,  chociaż z efektów jestem zadowolona.
 Zwykły czarno biały outfit który przełamałam jeansową kurtką z Pull&Bear,, z której jestem mega zadowolona. Kurtka ma idealny odcień- takiej właśnie potrzebowałam :D Pod kurtką t-shirt w paski Cubus, spodnie Pull&Bear, czarna czapka i buty Air force1, o których pisałam w którymś z poprzednich postów. Myślę, że się Wam spodoba :D Ostatnio pisałam,  że notki będą regularnie i staram się tego trzymać! Mam nadzieję, że będzie Was tu co raz więcej :) Jeśli macie jakieś tematy na które byście chcieli poznać moją opinię, lub chcecie żebym przedstawiła Wam nowe kolekcje danej firmy lub po prostu napisała o niej kilka zdań  to piszcie śmiało w komentarzach. Ostatnio też aktywowałam swojego aska jakbyście mieli jakieś pytania, więc zapraszam Ask. 
Zobaczcie zdjęcia i do następnego!

Zapraszam :)
Snapchat- @gabi19199
Instagram-gabi_919








Kurtka-Pull&Bear
T-shirt-Cubus
Jeans-Pull&Bear
Czapka-no name
Buty-Nike Air Force 1 



















You Might Also Like

6 komentarze

  1. Ooooo podoba mi się coraz bardziej, co kolejna sesja tym lepsza od poprzedniej 😊👌 jest super 🔥👏🔝

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam czystość Twoich Air Force. Moje niestety już nie wyglądają tak pięknie. :)

    nemetriaaxirus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny, sportowy look! podoba mi się katana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szóste i ostatnie zdjęcie świetne c: dobry fotograf ^.^

    OdpowiedzUsuń

LOREM IPSUM DOLOR

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images