Bomber outfit

poniedziałek, lutego 29, 2016

Siemanko :)
Niestety skończyły się już ferie i czas wrócić do szkoły, codziennego wstawania i nauki. Ale jestem dobrej myśli, że wszystko pójdzie łatwo a do wakacji już co raz bliżej :D 
Przygotowałam dziś już typowo wiosenną stylizację na cieplejsze dni. Założyłam dziś czarną bomberkę, która jest teraz hitem i można ją dostać w prawie każdym sklepie w różnych wariantach kolorystycznych lecz ja oczywiście postawiłam na czerń. Oprócz mojej stylizacji przygotowałam dla Was różne propozycje bomberek zarówno w damskim , jak i męskim wydaniu.
To tylko część sklepów w których możecie je znaleźć :)
A teraz kilka słów o mojej stylizacji.  Niestety jeszcze jest za zimno na samą koszulkę,  chociaż nie ukrywam,  że przydało by się słoneczko i letnie ciuchy ale na razie bluza musi być :D Spodnie oczywiście czarny klasyk Pull&Bear i buty Adidas Tubular,  o których już pisałam w jednym z wcześniejszych postów i powiem wam że jestem mega zadowolona. Mam już je trochę i mogę powiedzieć,  że sprawują się naprawdę dobrze. 
Zdjęcia moim zdaniem wyszły super i będę starała się żeby było jeszcze lepiej! :)
Mam nadzieję że takie posty się Wam podobają i będziecie czekać na więcej.
Ogarnijcie zdjęcia i do następnego! 


Converse-Zalando

Zara 

Zara 

 
Asos 



 Bomber jacket-Pull&Bear 
Bluza-H&M 
Jeans-Pull&Bear 
Buty-Adidas Tubular 
Snapback-Cayler&Sons





































You Might Also Like

4 komentarze

  1. Bardzo dobra stylówka! Lubię! :)

    Zapraszam do mnie! - peynn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. też celowałam w ostatnim czasie w bomberkę :) te buty są świetne!
    http://tragicm4gic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się te bomberki ale zniechęca mnie fakt ,że każdy będzie je mial zaraz ;/
    świetne zdj !

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

LOREM IPSUM DOLOR

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images