Puma x Pink+Dolphin

środa, maja 25, 2016

Siemka
Przepraszam za małą aktywność ale zbliża się koniec roku, więc musiałam poprawić kilka ocen i niestety nie miałam czasu na zdjęcia ani pisanie nowych postów. Przygotowałam dla Was prezentację nowej kolaboracji PINK+DOLPHIN x PUMA oraz oczywiście moją stylizację :)
W lookbooku zobaczycie trochę ciuchów, jak i buty Puma suede w dwóch kolorystykach. W rolę modela wcielił się raper Lil Yachty. Efekty kolaboracji zobaczycie na dole. Ja dziś oczywiście klasycznie i czarno. Niestety warunki na zdjęcia nie były zadowalające, głownie przez świecące w mordę słońce, ale myślę że coś wyszło :) Czarną bluzę Pull&Bear,  której jeszcze nie mieliście okazji zobaczyć połączyłam z białym długim t-shirtem Cayler and Sons. Do tego czarne spodnie Bershka i moje ulubione, trochę już zmęczone buty Puma R698. Na dole przedstawiam Wam efekty kolaboracji PINK+DOLPHIN x PUMA  i oczywiście efekty ostatniej sesji! Do następnego :)

Bluza-Pull&Bear
T-shirt-Cayler&Sons
Spodnie-Bershka
Buty-Puma R698
 






















You Might Also Like

10 komentarze

  1. Bardzo mi sie podba taka B&W stylizacja!

    Zapraszam do mnie: BLOG KINGY

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wyglądasz, a kolekcja rzuciła mi się w oczy już jakiś czas temu i kilka rzeczy naprawdę mi się podoba!

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja mega ^^ Pasuje do Ciebie idealnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia są mega! Musze przyznać że zaciekawiłaś mnie nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna stylizacja, podoba mi się ta bluza! :)
    Pozdrawiam! http://nawiedzonadroga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kompletnie mój styl! Uwielbiam takie stylizacje :)

    Pozdrawiam i zapraszam
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Super stylizacja a buty cudo! Zdecydowanie w moim stylu :)


    Jeśli Ci się spodoba skomentuj, zaobserwuj.. Odwdzięczę się:)
    http://rougeper.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz! Super stylizacja c:
    miiddi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się ta bluza, ja również teraz poprawiam oceny, chyba najgorszy okres w roku, a zarazem bardzo fajny, że można sobie podwyższyć ocenę, czy coś :). Świetne zdjęcia i super stylizacja, a bluza - piękna!

    http://shiirox.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna stylizacja, a włosy masz po prostu cudowne.Oraz przepiękny zegarek,który idealnie pasuje do stylizacji.

    OdpowiedzUsuń

LOREM IPSUM DOLOR

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images