Boyfriend jeans outfit

poniedziałek, sierpnia 29, 2016

Siema!
Dzisiaj wbijam do was z ostatnim postem na tych wakacjach. Niestety wszystko co dobre szybko się kończy a my musimy wracać do codziennych obowiązków. Mimo tego że te 2 miesiące minęły zbyt szybko, to i tak zaliczam je do bardzo udanych. Mam nadzieję, że Wy również jesteście zadowoleni
z tych wakacji. Ale skupmy się na dzisiejszej stylizacji :D Dzisiaj  przygotowałam spodnie w typie boyfriendów, które są troszkę  luźniejsze niż jeansy które noszę zazwyczaj. Do tego T-shirt Vans, który się już tu pojawił  oraz bomberka Pull&Bear. Buty w kolorze, na który polowałam już dłuższy czas udało mi się dorwać na wyprzedażach  w Zalando.  Ze zdjęć jestem bardzo zadowolona, chociaż pogoda kompletnie nie chciała współpracować, to efekt mi się podoba :) Zobaczcie zdjęcia i do następnego!


Bomberka- Pull&Bear
T-shirt- Vans
Spodnie- Cropp
Buty- Adidas Tubular Defiant


















You Might Also Like

3 komentarze

  1. To prawda wszystko co dobre szybko się kończy, super stylizacja! :)
    http://nwaldowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie wszystko dobre szybko się kończy niesety. Piękne zdjecia, kocham te buty!

    MOWMIKEJT.BLOGSPOT.COM <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia i świetna stylizacja ! Naprawdę te wakacje szybko zleciały, aż za szybko..
    Pozdrawiam!
    http://moda-naszym-swiatem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

LOREM IPSUM DOLOR

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images