Autumn outfit

niedziela, października 16, 2016

Cześć wszystkim!
O słonecznej pogodzie raczej możemy już zapomnieć. Witamy jesień. Oczywiście im pogoda gorsza tym trudniej znaleźć miejsca do zdjęć. Na szczęście coś z tego wyszło, i to nawet całkiem nieźle :D
Na pogodę taką jak dziś przygotowałam outfit, w którym najbardziej rzuca się w oczy kurtka bomberka lecz w dłuższej niż zwykle wersji firmy eclipse. Niestety kurtka jest z cienkiego ortalionu a temperatury są coraz niższe. Dlatego pod kurtkę konieczna była bluza Diamante Wear, na chłodniejsze dni idealna. Bluzę mam już ponad rok i jestem bardzo zadowolona :) Już mogliście zobaczyć ją we wcześniejszych postach. Spodnie oczywiście czarne Cubus a na nogach dość często pojawiające się tu  Vans Old Skool . Outfit prosty, wygodny i oczywiście w moim ulubionym stylu. Zobaczcie zdjęcia i napiszcie w komentarzu co sądzicie!


Kurtka-Eclipse
Bluza-Diamante Wear
Spodnie-Cubus
Buty-Vans Old Skool












You Might Also Like

5 komentarze

  1. Zdjęcia są Cudne <3

    https://mrkulfon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ich bluzy są świetne - mam chyba dwie! Idealne na chłodne dni ;)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  3. mega kurtka <3

    Amiliaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia ! A stylizacja genialan :*
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam bluzy Diamante wear !!
    Śliczne zdjęcia:-)
    verqsq.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

LOREM IPSUM DOLOR

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images