.XXX 1991 International

niedziela, stycznia 01, 2017

Witam w Nowym Roku!
Zima coraz bardziej daje o sobie znać. Szkoda że tak późno. Po odpoczynku od szkoły czas wrócić do rzeczywistości, mam nadzieję że w tym roku uda mi się wszystko ze sobą pogodzić i bardziej zorganizować swój czas.
 Dziś wybrałam się na zdjęcia w trochę mroźną pogodę, więc o miejsce było ciężko, a po 5 minutach zdjęć byłam fioletowo-bordowa, więc z fotami będzie dziś skromnie. Na sobie mam dziś kurtkę bomberkę w kolorze oliwkowym, którą widzieliście już w poście ze zdjęciami dla Cropp. Pod kurtką nowość w mojej szafie a mianowicie bluza 1991 International. Polska firma, o której przez dłuższy czas nie było słychać prawie wcale, lecz teraz ruszyła mocno do przodu. Długi czas nie byłam do tej marki przekonana, ale  w końcu spróbowałam.  Bluza, którą mam na sobie jest ze starej kolekcji. Jeśli chodzi o jakość jestem bardzo pozytywnie zaskoczona, a nie spodziewałam się tego :) Nadruk na bluzie jest odblaskowy co przynosi fajny efekt wieczorem. Buty to oczywiście moje zjechane Vans Old Skool, które będę męczyć chyba do końca. Zobaczcie zdjęcia i napiszcie jak Wam się podoba!

Zapraszam również na fanpage- https://www.facebook.com/helloxgabax/

Bomber-Cropp
Spodnie-Cubus
Buty-Vans
Czapka- No name 









 

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Bardzo fajna stylizacja :) Bluza wygląda super, może i ja się skuszę na podobną, bo szukam. Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super look!
    Kamil i Przemek/ Mr&MrChanel
    www.mrandmrchanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz świetnie, doceniamy poświęcenie ;p
    http://wieczniepoczatkujaca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

LOREM IPSUM DOLOR

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images