Black &white-basic

piątek, września 18, 2015

Siema siema!
W tym tygodniu pogoda super,  więc trzeba było skorzystać z ostatnich słonecznych dni i zrobić kilka fajnych zdjęć :D Dzisiaj moje ulubione połączenie zwykłego białego T-shirta i joggerów,  na które polowałam kilka miesięcy,  ale w końcu się udało.  Na nogach moje ulubione kicksy,  a mianowicie Puma R698, najwygodniejsze buty jakie mam obecnie w szafie :) Kupiłam je całkowicie przypadkiem i nie żałuję. Do tego oczywiście czarne joggery które moim zdaniem idealnie pasują do niskich butów,a na górze zwykły biały T-shirt bez zbędnych nadruków. Czarna bluza z motywem bandanki na rękawach firmy New Love Club. Plecak firmy Carhartt,  z którego również jestem bardzo zadowolona. Z plecakiem  praktycznie się nie rozstaję,  więc zależało mi na jakości. Niestety moje poprzednie plecaki wytrzymywały max. rok. Ten też mam już rok ale nie widać na nim ani śladu zniszczenia a na dodatek jest nieprzemakalny :D  Dodatkiem jest  snapback jednej z moich ulubionych firm The Hive.  Mam go już jakiś czas, a trzyma się niezawodnie.  Dla niektórych stylizacja dość nudna lecz dla mnie wygodna i przede wszystkim zwykła, a takie stylizacje lubię :)

Czapka -The Hive
Koszulka - Bershka
Spodnie joggery - House
Bluza - New Love Club 
Buty - Puma R698
Plecak - Carhartt D89




    









                  
  

You Might Also Like

0 komentarze

LOREM IPSUM DOLOR

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images