#OOTD

niedziela, listopada 29, 2015

Hej, dawno mnie tu nie było.
Wracam po dłuższej przerwie oczywiście spowodowaną brakiem czasu i zdjęć.
Mam nadzieję że już będę dodawać notki na bieżąco.
Na zewnątrz robi się coraz chłodniej, więc kurtka będzie już stałym elementem stylizacji :)
W dzisiejszym outficie jak zwykle dominuje czerń,  choć dodałam jeansowa kurtkę z Pull&Bear.
Do tego bluza firmy The Hive która w zestawie z kurtką spokojnie wystarczy na lekkie przymrozki.
O marce The Hive pisałam już gdzieś na dole, ale planuję przedstawić wam ją dokładniej, więc czekajcie :D Pod bluzą biały t-shirt-Bershka. Czarne spodnie to już chyba klasyk w moich outfitach.   Buty  Puma R698o których również pisałam w drugiej notce.
Jeśli chodzi o bloga, to trochę się tu zmieni. Oprócz notek z moimi outfitami  będę starała się pokazać Wam coś ze świata streetwearu, ale więcej na ten temat w następnym poście. 
Mam nadzieje ze się Wam spodoba a a razie zostawiam Was ze zdjęciami. Do następnego!


Kurtka-Pull&Bear
T-shirt-Bershka
Bluza-The Hive 
Spodnie-Bershka
Buty-Puma R698














You Might Also Like

2 komentarze

LOREM IPSUM DOLOR

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images