Diamante Wear

czwartek, grudnia 17, 2015

Hej!
Ostatnio wybrałam się na zdjęcia i powiem wam że moim zdaniem to jedna z lepszych sesji jaką miałam.
Mam na sobie bluzę Diamante Wear z kolekcji The Hunting i jestem naprawdę mega zaskoczona,  ponieważ bluza jest ze świetnego materiału i prezentuje się naprawdę super :)
Cała kolekcja mi się bardzo podoba i trudno było mi się zdecydować co zamówić. Kolekcję zobaczycie tutaj. Poniżej filmik promujący kolekcje.
Na nogach Air Force 1 - klasyk i chyba każdemu dobrze znane buty.
Myślę że nie trzeba więcej pisać, ogarnijcie zdjęcia i do następnego!   

Spodnie-Bershka
Zegarek-Diverse
Buty-Air Force 1 























You Might Also Like

5 komentarze

  1. Jesteś śliczna, masz idealną figurę. Na Tobie nawet worek na kartofle wyglądałby fantastycznie xd

    in-my-fake-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluza prezentuje się fantastycznie! Także myślałam nad jej kupnem. Na Tobie wygląda świetnie, ale nie wiem, czy ze mną też byłoby tak super. Ze zdjęciami trochę nawiązałaś do filmiku promującego kolekcję. Nie wiem, czy było to zamierzone, ale wyszło ciekawie. :)

    Pozdrawiam,
    http://kozlovskaiza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Super dziękuję bardzo :) I bluze polecam w 100%

      Usuń

LOREM IPSUM DOLOR

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images