OOTD

niedziela, listopada 27, 2016

Siema!
Dzisiaj trochę leniwa niedziela ale udało mi się wyskoczyć na jakieś zdjęcia i napisać coś tu dla Was.
Pogoda niestety dziś nie dopisała lecz ostatnio zobaczyłam gdzieś ciekawą klatkę schodową w moim mieście i chciałam ją jakoś wykorzystać, oczywiście światło nie było zbyt korzystne i zdjęcia wyszły niewyraźne więc za jakość z góry przepraszam i postaram się jakoś to poprawić przy następnych postach :)  Foty niestety nie oddają klimatu starej brudnej klatki schodowej, ale mam nadzieję że i tak się spodoba.
Dziś postanowiłam połączyć kolor oliwkowy z czernią oraz czerwienią.  Czarny bomber już się tu ostatnio pojawił, pod spodem t-shirt w kolorze oliwkowym pierwszy taki w mojej szafie, ale chyba przypadł mi do gustu i będzie na pewno tu jeszcze nie raz. Spodnie oczywiście w kolorze czarnym a na nogach moje ulubione czerwone Adidas Tubular Defiant, które niestety na tą pogodę się za bardzo nie nadają, więc wykorzystuję ostatnie chwile.
Zobaczcie zdjęcia i napiszcie czy się podoba!  A jeśli ktoś z Was robi zdjęcia w okolicach Rzeszowa lub nawet gdzieś indziej to piszcie i na pewno coś razem zdziałamy! :)


Bomber-Pull&Bear
T-shirt-H&M
Spodnie-H&M 
Buty-Adidas  















You Might Also Like

1 komentarze

  1. Świetna stylizacja, a w szczególności bomberka :)
    https://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

LOREM IPSUM DOLOR

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images