Pink hoodie

niedziela, grudnia 11, 2016

Hej!
Oczywiście posta zaczynam jak zwykle, a mianowicie dawno mnie tu nie było hahah. Nie będę Was przepraszać za długą nieobecność bo niestety brak czasu robi swoje i nie chcę za każdym razem obiecywać, że wrócę do systematyczności. Chciałabym pisać tu raz w tygodniu i pomalutku będę wszystko na bieżąco ogarniać :) A więc dziś mam dla Was nową stylizację. Jak już wiecie, kolorowej szafy to ja raczej nie posiadam, lecz ostatnio zaczęłam się przekonywać do różnych kolorów. Ostatnio długo się zastanawiałam nad kolorem różowym i właśnie dorwałam bluzę w tym kolorze. Oczywiście miałam dużo wątpliwości, lecz zmierzyłam ją i od razu wzięłam. Na dole standardowo czerń, spodnie Cubus oraz ulubione Vans Sk8 hi już trochę zmęczone ale jednak dalej je lubię. W taką pogodę znaleźć miejsca na zdjęcia to jakiś żart ale na szczęście skorzystałam z ostatniej deski ratunku gdy na zewnątrz piździ i pada. Mam nadzieję że się podoba, piszcie w komentarzach :)

Zapraszam na inne social media na których pojawia się coś na bieżąco
Instagram-gabi_919
snapchat- @gabi19199
tumblr-Blvck Scale
Facebook- Gabriela Czyż

Bluza-H&M
Spodnie-Cubus
Buty-Vans 














 

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Super jest ta bluza, jeszcze żeby kaptura nie miała to bym szpilki do niej założyła

    OdpowiedzUsuń

LOREM IPSUM DOLOR

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images