All Saints tees

czwartek, czerwca 01, 2017

Siema siema!
Nowy set już dla Was gotowy, więc zapraszam :)
Ciepłe dni już do nas zawitały, mam nadzieję, że na dłużej niż trzy dni, dlatego dziś będzie wiosennie.
Koszulka pewnie teraz będzie głównym elementem stylizacji, więc postawiłam na t-shirt All Saints.
Delikatne paski, szarość a do tego luźny krój,to lubię :) Na dole czarne spodnie oraz nowy nabytek, czyli Nike Air Presto. Polowałam długo, cena jest dość wysoka jak na ciżemki wiosenne więc zaczekałam na okazję. I muszę przyznać, że jeśli chodzi o wygodę, to wygrały z tubularami. Sprawdzają się super, są mega lekkie. Kolory nie należą do moich ulubionych ale jednak troszkę się przełamałam. Bluza już się pojawiła, zwykła szara z kapturem, fajnie wygląda w połączeniu z butami. Zdjęcia jak zwykle na szybko bez spiny i wyszły spoko. Bardzo spoko. Oceńcie sami ;)

Zapraszam na moje social media!



t-shirt-All saints
Bluza-Pull&Bear
Spodnie-Cubus
Buty-Nike Air Presto 















You Might Also Like

1 komentarze

  1. idealna stylizacja jak dla mnie :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

LOREM IPSUM DOLOR

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images