Levis tees

wtorek, czerwca 13, 2017

Cześć cześć! 
Latko i wakacje już czuć konkretnie. Dlatego dziś wjeżdżam z nową stylizacja. Na samym początku chciałabym Was zachęcić, do odwiedzania mojego Facebooka oraz Instagrama ze względu na to że tam posty pojawiają się częściej niż na blogu :) Nie przynudzając, dziś głównym elementem stylizacji jest t-shirt Levis, o którym myślałam już długo, ale w końcu się u mnie pojawił :) Do tego dorzuciłam jeansową kurtkę, która moim zdaniem wygląda całkiem przyjemnie z tą koszulką. Kolor spodni nie zaskoczy, lecz dziś postawiłam na troszeczkę szerszy i bardziej elegancki krój. Na zdjęciach tego nie widać ale wyglądały mega spoko. But to styrany Vans oldskool, nieśmiertelne i zawsze do wszystkiego pasują. Propsuje. Myślę że na dziś to wszystko, zobaczcie zdjęcia i do następnego! 


Kurtka-Pull&Bear
T-shirt-Levis
Spodnie-C&A
Buty-Vans

















You Might Also Like

1 komentarze

  1. Świetne połączenie, takie klasyki są właśnie najlepsze :) Lubię na co dzień ubierać się podobnie
    Mój Kanał Youtube
    Blog

    OdpowiedzUsuń

LOREM IPSUM DOLOR

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images