Elegant outfit

niedziela, lipca 09, 2017

Cześć cześć!
Tak dawno nie pisałam że aż wyszłam z wprawy. Mam nadzieję że znajdzie się czas na nadrobienie!
Stylizacja trochę inna niż zwykle, bardziej elegancka. Choć na co dzień się tak nie ubieram to czasem może nadejść taka okazja :) Fit luźny i elegancki za razem, więc spisuje się idealnie. Czarny t-shirt znajdziecie w każdym sklepie, mój akurat jest trochę luźniejszy lecz bardziej przyległy też by super wyglądał. Spodnie w kolorze oraz kroju, który się tu nie pojawia zbyt często. Na nogach nike sb Stefan Janoski w wydaniu skórzanym, kupione na spontanie ale nie żałuję  ;) Niestety po jednym wyjściu mnie obgryzły ale mam nadzieję że to przejściowe. W końcu coś świeżego i nowego, myślę że będzie takich fitów więcej! Piszcie jak wam się podoba. Do następnego :)

T-shirt-Cubus 
Spodnie-Pull&Bear
Buty-Nike sb Janoski
Zegarek-Rosefield
























You Might Also Like

0 komentarze

LOREM IPSUM DOLOR

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images